Vásárlási feltételek

Rendelés leadása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a listázott termékek közül. Vásárlási szándéka esetén a vásárlónak ki kell töltenie az 'Add le a rendelésedet' űrlapot. Itt tudja megadni a vásárló a rendeléshez szükséges adatokat (név, telefonszám, email cím, és rendelési cím) és magát a rendelést is, egy szabadszöveges mező segítségével. Ebbe a mezőbe szükséges beírni a megrendelni kívánt terméket, termékeket, illetve a rendelési mennyiséget is.

A 'házhozszállítás extrákkal' opció keretében lehetőség van előre bepácolt baromfi húst rendelni. A választónégyzet kijelölésével tudja a vásárló jelezni ezirányú szándékát. A pác, illetve a hozzá választott hús típusát vagy a szabadszöveges "Rendelés" mezőbe szükséges beírni, vagy az űrlap elküldését követően, az Attila Baromfi visszaigazolása és kapcsolatfelvétele során szükséges jelezni.

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja megadott adatokat és a 'Rendelés' mezőbe beírt termékeket és azok mennyiségét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson az "Elküld" gombra. 

Fizetési és szállítási mód

Jelenleg weboldalunkon keresztül kizárólag házhozszállítással lehet terméket rendelni, és kizárólag készpénzes fizetést tudunk elfogadni. A termékek teljes vételárát a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A szállítási költség aktuális feltételei a 'Termékeink és rendelés' oldalon találhatóak. Magyarországon kívüli szállítást nem vállalunk. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a 'Termékeink és rendelés' oldalon, az egyes termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség aktuális feltételei a 'Termékeink és rendelés' oldalon találhatóak. Amennyiben a webáruházban hiányosság vagy minőségromlás lép fel a terményeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a) a kérdéses terméket kicseréljük egy ugyanolyan jellegű, de másik, az Attila Baromfival együttműködő partner termékére, vagy b) a kérdéses terméket nem szállítjuk ki, a többit azonban igen. Az a) esetben az ár változatlan marad, a b) esetben pedig a ki nem szállított termék árával csökken. A változást a szállítólevélen is feltüntetjük, és ebben az esetben a vevőnek lehetősége van arra, hogy az áru átvételekor (bármely fél) elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik, és igyekszünk a vevővel minél hamarabb felvenni a kapcsolatot a továbbiak egyeztetése végett. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását, majd az Attila Baromfi részéről történő feldolgozását követően küldünk egy e-mailt a rendelés várható szállítási időpontjáról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

 

A szállítástól elállás, vásárlás 

Amennyiben Attila Baromfi a vevői megrendelésben meghatározott árut nem tudja beszerezni, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, a szerződésben vállalt kötelezettségét nem tudja teljesíteni, melyről köteles a megrendelőt tájékoztatni. Weboldalunk nem fogad el megrendelést kiskorútól. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Elérhetőségek" menüpontok alatt található telefonszámok valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására az egyeztetett szállítási időpontot megelőző 2 óráig. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Amennyiben a terményről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termény visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, hiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Amennyiben a szállított termékkel kapcsolatban erős minőségi kifogása van (kifejezetten: erjedt, rohadt, megromlott, összenyomódott) akkor azt az átvételtől számított 2 órán belül jelezze ügyfélszolgálatunkon, ebben az esetben pénzvisszafizetésre jogosult. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti a termény nem rendeltetésszerű tárolásából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru  állapotának  romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból a megrendelő idézte elő, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett.

Elérhetőségeink

Üzletünk: Lehel Csarnok, 2. emelet

Váci út 9-15, Budapest, 1134

Hétfő:   7.00 -15.00

Kedd - péntek:   7.00 - 17.00

Szombat:   7.00 - 15.00

Tel: 06205401251

Email: attilabaromfibolt@gmail.com

Információk

© 2020, Attila Baromfi.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now